Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av flickan gud glömde - 24 oktober 2009 23:02

omg!

ja, jag är en människa som säger omg!

jag vill typ bara slita något/någon i stycken nu när min idiot till vän är villig att ta tillbaka den lilla-förtryckande-horan som han ex är.

eller de kanske ska pröva igen?

skjut mig!

maybe Ill haft to kill em all......

operation ta-tillbaka-mitt-ex-och-sedan-när-han-tror-det-är-bra-dumpa-honom-hårt går framåt... i går när vi var på samma fest var han på mig igen.. idiot rent ut sagt, men vad fan jag bryr mig inte, jag är ute efter hans huvud på ett fat och inget annat.

synd att killen jag egentligen siktade på var med någon göteborgshora hela kvällen som han antligen äääälllskar.(himmel med ögonen) kärlek är så jävla överskattat.


Ovido - Quiz & Flashcards