Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Direktlänk till inlägg 8 december 2009

I really, really dont care

Av flickan gud glömde - 8 december 2009 03:14

det är sant,

jag bryr mig inte.

nej nej

folk kanske tror jag bryr mig men icke ska jag säga, jag har nog den minsta medkänsla för någon som man skulle kunna tänka sig.

in fact, i hate people.

they suck


jag lyssnar på toto - africa, sjunger med i denna glada låt och hatar alla... lalala mänsklighten skulle gärna få försvinna för min del.


min bästa vän säger jämt till mig.


jag - jag bryr mig inte om folk eller deras åsikter.

hon - det gör du octavia, jag känner dig, du låsas bara att du inte bryr dig.


cad hittar vi för fel i denna konversation?

ja.

hon har fel, hon TROR att hon känner mig... tror sig vet exat hur långt och hur lite jag faktiskt bryr mig om henne eller hennes problem som verkar vara milslånga.... bu-fucking-hu cry me a river.


jag tycker ärligt att just hon har överanvänt sitt gråta ut axel-privlegium för länge sedan med tanke på att det är det töntigaste problmen man kan ha som borde kommas över hur lätt som helst, det finns värre angelägenheter än vilken kille man är kär i.

och med tanke på att hon är lättstött och rent ut sagt helt jävla cp i huvudet så undrar jag många gånger varför jag ens orkar att slösa tiden på den korkad horan.

''- åhh nej, stackars mig, jag vet inte vilken kille jag ska välja för jag har 500 att välja på men jag är egentligen kär i mitt ex men eftersom det var jag som dumpade honom för att han inte lade tillräckligt med uppmärksamhet på mig så kommer  han inte att ta tillbaka mig nu.''


jag vet att jag låter bitter, kanske är jag det men skulle inte du vara det, tänk dig sj att behöva spendera tid med någon som kan sitta och gråta över småsaker som att hennes killkompis inte har svarat på ett sms sedan i går medans jag kan säga att jag är med barn med en kille som jag verkligen hatar så mkt att jag vill döda honom bara får ett.

- det tänker vi inte på nu!:D

då skulle du oxå vara bitter.

så jag ska ge henne stöd och trösta henne för ett sms som inte kommer men hon kan inte säga ett tröstande ord för min graviditet med en kille som hatar mig exat lika mkt som jag hatar han.

fråga inte, det är världens vanligaste historia.

jag var full och ledsen.

räkna ut resten sj.


nu ska jag väl försöka att ta på mig masken igen och låsas vara en människa igen.

 
 
kiki

kiki

8 december 2009 03:43

Oj det där var hårt.. :( Hoppas att du nån gång får tillbaka hoppet på mänskligheten... även om jag är på din sida just nu, fast dock av en så banal och sjuk grej som en killdjävel. Så nu hatar jag allt och alla. Fast det hjälper tydligen inte.

http://varulven.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av flickan gud glömde - 7 juni 2010 14:23

fick reda på en ska som irriterar mig ut av helvete just nu i helgen av en kompis.   det är egentligen inte så farligt men av någon anledning vill jag hitta honom och göra livet otroligt surt för den jäveln!   det är helt enkelt såhär. mhm....

Av flickan gud glömde - 27 maj 2010 16:07

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej       jag hatar vissa människor, som vanligt, mer eller mindre, kan man komma undran med mord om man förklarar att man var jävligt sur på personen i fråga?     det tycker jag.   fa...

Av flickan gud glömde - 28 april 2010 15:20

var ute i helgen. mhm. söp såklart. för det är väl det man ska göra när man är ute? inte? jag som trodd det. hittade världens mest nasty kille vilket jag lyckligtvst gillar när jag är ute, hey jag är inte ute efter ett förhållande när jag går...

Av flickan gud glömde - 23 april 2010 17:34

men allvarligt, jag har ingenting viktigt att säga jag är bara allmänt hatiskt mot allt som rör sig,är det verkligen så roligt att läsa?   jag har typ en av världens störsa faderkomplex ever och är övertygad om att män inte kan älska okej kanske ...

Av flickan gud glömde - 21 april 2010 20:26

hahaha ja. jag vet. jag uppdaterar sällan, jag skulle förelså att om man nu vill flja mitt hat så borde man kanske kolla varannan vecka för det dröjer ungefär så länge, i bland mer. men kära vänner/kamrater/medhatare så kan jag inte riktigt visa he...

Ovido - Quiz & Flashcards