Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av flickan gud glömde - 19 oktober 2009 22:05

ska ärligt säga en sak nu.

jag är så sjukt trött på folk som klagar för småsaker i sina liv, allså det finns värre saker än att man inte kan köpa ett par skor eller att inte alla kom på din fest.

allvarligt människor.

ge er.

känns som att jag har passerat det steget med att bry mig om vad andra har för problem... so what? so fucking what?

jag bryr mig inte, jag bryr mig inte. jag bryr mig..... inte!

inte inte inte inte!

om livet bara handlar om att reta sig upp på småsaker kan vi lika gärna ta livet av oss allihopa och åtminstonde göra jorden en tjänt och rädda den från mänskligheten iaf.

jag hatar mänskligheten!

det är det.

jag bryr mig inte, jag vill bara hata.

hata känns bra.

hat känns bättre än kärlek.

jag hatar att blanda kärlek med sex till exempel, varför ska det vara så svårt för?

nej. jag vill inte prata med dig, det var en engångshändelse, lev med det.

idioter.

en dag, ska jag göra en basic instinct...


Ovido - Quiz & Flashcards