Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av flickan gud glömde - 20 oktober 2009 22:21

njuter mer och mer av den här tiden då jag får gå in på den här bloggen efter att ha klarat av min riktiga där sidan som jag låter folk få se kommer fram... egentligen så består jag bara av ren ondska.

okej kanske inte ren, jag anser bara inte att jag någonsin kommer att vara den flicka som folk ser mig annars som.

såg att mitt ex varit inne på min bdb... det kännns bra.. han kan minsann få lida han med.. funderar allvarligt på om jag ska förföra honom och sedan dumpa honom så jävla hårt när han tror att det är okej mellan oss igen.....

hahaha!

kommer nog alltid att hata män, de ger mig ingen anledning att se den ljusa sidan, och jag är inte någon tokig feminist-känga som hatar män på det sättet.. jag hatar män för att de alltid har svikit mig när jag behövt dem som mest, är det inte deras skyldighet att vara våra stöttepelare när det är svårt? lika mkt som att vi ska vara deras?

så jag hatar inte bara män - jag vill se dem lida med- på samma sätt som jag lider/lidit under åren. varför ska de få komma undan?

en del av mig har inget problem med att göra det mitt inre önskar... bara det yttre som stoppar då det inte är tolerart i vårt samhälle att ta bort de som är svaga.... vi får se hur det går.. det är allt jag säger.....det är allt jag säger...

fy fan...



Ovido - Quiz & Flashcards