Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Alla inlägg den 28 april 2010

Av flickan gud glömde - 28 april 2010 15:20

var ute i helgen.

mhm.

söp såklart. för det är väl det man ska göra när man är ute?

inte? jag som trodd det.

hittade världens mest nasty kille vilket jag lyckligtvst gillar när jag är ute, hey jag är inte ute efter ett förhållande när jag går ut på krogen, and yes som ni förståt så är jag över 18.

nej, det känns så bra att bara göra så, inget namn, inga nr. bara plain sex and then you go.


mina vänner som är singlar valde tofflar.

en av dem sa att - du förtjänar en bättre kille än han. allså han som jag var med, bara för att vi hade hoppat över alla faser och visste exat vad som skulle hända iaf, fan vad jag hatar tofflar.

mesar, nej tack!

sen vill jag faktiskt inte till mitt försvar ha killar som är badboys heller, de duger till korta intensiva möte. punkt.

ge mig han som slet ut mitt hjärta i stället så är jag nöjd och kan dö glad.

bye bye.






Ovido - Quiz & Flashcards