Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Alla inlägg den 21 april 2010

Av flickan gud glömde - 21 april 2010 20:26

hahaha ja. jag vet. jag uppdaterar sällan, jag skulle förelså att om man nu vill flja mitt hat så borde man kanske kolla varannan vecka för det dröjer ungefär så länge, i bland mer.

men kära vänner/kamrater/medhatare så kan jag inte riktigt visa heller vem som skriver denna blogg eftersom jag gör allt i min makt för att faktiskt dölja min identitet.

sen om någon skulle få för sig det roliga nöjet att ta reda på vem jag är säger jag bara. lycka till. hittar du mig, så skär jag gladeligen halsen av dig.


hihi^^


så. jag vad ska jag säga. jag har mkt men det känns som att på den senaste tiden har jag använt mig av den effektiva stäng-det-innom-bords-metoden.

effektiv,rolig och garanti på att någon/några kommer att dö en miserabel död i framtiden.


diskuterade dödsstraff härrom dagen och det kommer kanske som en överraskining men jag personligen är emot det.


jag skulle vilja se det lite mer hedniskt som öga för öga metoden funkar bättre, tex om någon har ihjäl en som du bryr dig om, så är det din egen rättighet/skyldighet att ha ihjäl mördaren.


detta kommer över av att dagens rättsystmem alltför mkt handlar om en skicklig advokat eller mutade domare en skyldig innom allt rinligt tvivel.


hycklare hela jävla bunten.


på personligt plan. hm, inte så mkt har för femte gången upptäckt at jag verkligen borde sluta att vara med killar som egetnligen bara är ute efter ligga, okej det är roligt men i slutändan så blir det alltid ett helvete.

Ovido - Quiz & Flashcards