Det här, är mitt svagaste ögonblick...

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av flickan gud glömde - 21 januari 2010 02:58

det finns ingenting bättre sätt att slicka sina sår eller ilska på en musik, de säger att musik lugnar den vildaste besten, i det här fallet är det rätt.


fick en depp i dag som inte var av ilska, jag saknar min ilska, vad fan hände med min ilska?


mitt tips till alla som är arga, upprörda, ledsen, förbannade eller liknade senario, släng på dig hörlurnarna, vrid volymen till max och klicka på gudarna av all musik.

Queen.


yeah, det såg du inte komma va, eftersom jag är så pass ung och arg så borde jag inte vara en som lyssnar på dem men fel av er, jag älskar dem, jag upptäckte dem när jag var sex år gammal och har sedan dess varit ett fan.

mina topp tre är

  • we are the champions live at wembley stadium( den version är den bästa)
  • Dont try suicide ( en låt med större betydelse än de flesta och specillt för mig)
  • hammer to fall ( den är sväning och bra)

Queen<3


Ovido - Quiz & Flashcards